Elmalı Kurabiye


Elmalı Kurabiye Malzemeleri
250 gr tereyağ
3 yemek kaşığı yoğurt
1 çay bardağı pudra şekeri
1 paket kabartma tozu

Aldığı kadar Un(3.5 su bardağı)
İç malzemeleri
5 elma
1 su bardağı şeker
1 tatlı kaşığı tarçın
 Hazırlanışı
Malzemeleri cam kapta katarak yumuşak hamur elde edelim.
Teflon tavada rendelenmiş elmalarla,şekeri elmalar suyunu çekene kadar pişirelim ve tarçın ilave edelim. Soğuması için bekleyelim.
Dinlenen hamurumuzu merdane yardımıyla yuvarlak pasta tabağı büyüklüğünde açalım,dört eşit parçaya keselim.
Geniş yerlerine iç harç koyup rulo şeklinde saralım.
Unladığımız fırın tepsisine dizip 170 derecede yarım saat pişirelim.
Pudra şekerini serpip servis yapalım.

Afiyet Olsun

Yorumlar

  1. Canım benim bayılıyorum ben bu kurabiyelere,ellerine sağlık canım.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. ne kadar çok elmalı kurabiye çeşidi yapsakta hakiki elmalı kurabiye budur bence)
    ellerinize sağlık harika sunum nefis olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. ne zamandır aklımda elmalı kurabiye yapmak vardı. E tarif de olduğunu göre yapmak kaçınılmaz oldu artık;) Çok lezzetli görünüyorlar, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. elmayi severim, kurabiyeyi de
    Yani tam benlik birsey bu :-)

    Ellerine saglik canim...

    YanıtlaSil
  5. mmmmmhhhhh gercekten cok lezetli görünüyorlar bu aralar hamur islerinden biraz uzak durmayi pilanliyordum ama bunlari gördükden sonra gelecek günlerde denenecekler listesine ekledim :)biraz uzun bir yorum oldu :)ellerine saglik canim

    YanıtlaSil
  6. güzemiş adsadfsfs :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder