Kadayıf Tatlısı

Kadayıf Tatlısı Malzemeleri 
1/2 kilo yaş kadayıf
200 gr tereyağ
1 çay bardağı sıvıyağ
2 su bardağı ceviz
Şerbeti İçin
5 su bardağı şeker
4 su bardağı su
1 tatlı kaşığı limonsuyu
Üstü İçin
antepfıstığı
 Hazırlanışı 
Kadayıfı elimizle dideleyelim.Fırın tepsisini tereyağı ile yağlayalım.Yağladığımız tepsiye kadayıfın yarısını serelim,ortasına dövülmüş ceviz dökelim.Kalan kadayıfı tepsiyi örtücek şekilde döşeyelim.
Kadayıfı döşediğimiz yuvarlak tepsinin bir küçüğü ile üstüne bastırarak sıkıştıralım.Erittiğimiz yağ karışımını üzerine eşit miktarda dökelim.180 derecede pembeleşene kadar fırında kızartalım.
Kaynattığımız şerbeti Ilıtalım.Kadayıf fırından çıkınca ılık şerbeti üzerine dökelim.Bir saat bekledikten sonra başka tepsiye ters çevirip üstünü yeşil fıstıkla süsleyip ikram yapalım. Kaymakla veya şantiylede servis yapılır.
Afiyet Olsun

Yorumlar

  1. kadayıfa bayılırım muhteşem olmuş canım yaa,bir tabak da ben alabilir miyim?

    YanıtlaSil
  2. tatlı tatlı sen benim herşeyimsin..demek geldi içimden bu kadayıfı görünce...ellerine sağlık...bir ricada bulunmak istiyorum.bloğuma gelip reklamlarıma bir kere tıklarsanız çok sevinirim.şimdidenn çoook teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  3. off offff.olsada yesem canım.nefis olmuş.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. kadayıfın memleketinde yaşıyorum ama sevemedim gitti :)
    yani yerim ama canım çekmez :)
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. görüntü muhteşem ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder