Dolmalık Tarifi

Dolmalık Malzemeleri
1 dolmalık Ekmek
250 gr peynir(lor veya ekşimik )
5 dal maydanoz
3 yumurta
1 çay bardağı sıvıyağ
tuz
Dolmalık ramazan ayında fırıncıların çıkardığı bir çeşit pide simit gibi ama biraz büyük ve susamsız beyaz ekmek.
Hazırlanışı
Peyniri rendeleyip ince doğranan maydanozlarla karıştıralım.Dolmalıkları  enli keselim.Böldüğümüz dolmalıkları tamamen koparmadan bıçakla keselim.İçlerine peynir doldurup bir kapta çırptığımız yumurtalara bulayıp kızgın yağda iki tarafınıda kızartalım.Sıcak sıcak sahur kahvaltımızda ikram edelim.(Bu dolmalıkları pideyle yaptım değerlendirmek için )
Fırınlarda satılan dolmalıklarla yaptığım asıl dolmalık tarifine buradan ulaşabilirsiniz.
Afiyet Olsun

Yorumlar

  1. çok değişik geldi dolmalık nedir çözemedim de:)sevgiler

    YanıtlaSil
  2. dolmalıktan kasıt dolmalık biber mi anlamadım

    hani görüntüde biberde yok o bakımdan sordum

    YanıtlaSil
  3. merhabalar canım bu dolmalık nedirki ilk defa duyuyorum pideyemi dolmalık diyorsunuz

    çok lezzetli görünüyor dolmalık dediğiniz hamur hazırmı alınıyor
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Harika bir kahvaltılık elinize sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. arkadaslar sanırım cogunuz dolmalığı ılk defa duydu.size gostermek ıcın google da arattım bende resmını bulamadım:)sıze soyle acıklıyım ben kocaelınde yasıyorum belkıde buraya has bısey ramazanlarda fırında satılır dolmalık adı altında,ortası bos sımıtın buyugu hamur ekmek dusunun oyle bırsey en yakın zamanda alıp yayınlıcam aslını.ben pideden yapmıstım.sahurda yenılır genelde.ınsallah acıklayıcı olmustur.

    YanıtlaSil
  6. dolmalık sadece kocaeline has. istanbulda fırınlara sormuştum bilememişlerdi. ben ordan biri geleceği zaman sipariş veriyorum buzluğa koyuyorum :)

    YanıtlaSil
  7. ilk defa duyuyorum dolmalık diye bir ekmegi.merak ettim dogrusu.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  8. Bende ilk kez duyudum.
    Yorumundan sonra tahmin ediyorum nasıl bir lezzet olduğunu..
    Ellerine sağlkık canım
    Yemeyi çok isterdim.

    YanıtlaSil
  9. dolmalık nedir bilmiyorum ama google da "halebi ekmek" diye aratırsanız çıkan sonuç anlatmak istediğiniz ekmeğe benziyor mu acaba?

    YanıtlaSil
  10. malesef cnm o da değil:) inş en yakın zamanda göstercem

    YanıtlaSil

Yorum Gönder